- Otrzymywaliśmy dużo sygnałów od klientów, którzy przypominali, że kiedyś była Perła niespateryzowana. Skoro, co jakiś czas wprowadzamy na rynek nowy produkt, to zdecydowaliśmy się na takie piwo – mówi Sławomir Staręga, szef marketingu Perły, Browarów Lubelskich.
Firma zaczęła przygotowania do produkcji piwa we wrześniu, dwa tygodnie temu pierwsza partia została rozlana. – Nasz technolog musiał przygotować nowy proces produkcji, kupiliśmy nowe filtry – dodaje.
Piwo pojawiło się w sklepach półtora tygodnia temu. – Sprzedaliśmy partię, jaką przewidywaliśmy na cały miesiąc – zaznacza Staręga.
Piwo nie jest jeszcze dostępne we wszystkich sklepach, gdzie można znaleźć produkty Perły. Jednak jak zapewnia browar do końca roku nie powinno być problemów z zakupem nowej marki.
Perła niepasteryzowana ma okres przydatności 3 miesiące. Butelka w województwie lubelskim jest zwrotna, w innych częściach kraju nie. W styczniu ma ruszyć kampania promująca piwo.
Perła poza granicami Polski jest dostępna w Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych. Kilka miesięcy temu duża partia piwa trafiła do Meksyku, możliwe, że będą je mogli kupić mieszkańcy jednego z państw w Afryce.
Poza nowym piwem browar zmienił etykietę Perły Chmielowej w puszce i piwa Goolman.
Czytaj też:
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?