MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

„Perła” chce podbić cały świat

Goral Konrad
Goral Konrad
Lubelska Perła planuje podbić południową Europę. Większa ilość piwa ma trafiać do największych amerykańskich miast m.in.: Toronto i Chicago.

Browar przygotował nowy produkt dla smakoszy, to piwo „Lubelskie” nawiązujące do podobnego napoju warzonego przed laty w Lublinie.

- Wreszcie mamy napój, który może promować nasz region – mówi Robert Wiciński prezes zarządu spółki Perła Browary Lubelskie. Piwo „Lubelskie” w butelce 0.33 litra ma mniej gorzki smak niż „Perła”. – To piwo skierowane do młodszych piwoszy. Oczywiście pełnoletnich – zaznacza Wiciński. Nowy produkt lokalnego browaru różni się także butelką, która u dołu jest szersza niż butelka „Perły”.

Poza wprowadzeniem nowego napoju spółka planuje zwiększenie eksportu. – Przede wszystkim do Wielkiej Brytanii i Irlandii – wyjaśnia prezes Wiciński.

Firma chce także bardziej skupić się na sprzedaży w Stanach Zjednoczonych. Z tego powodu powołano nowe członka zarządu. Steven Forchelii zajmie się monitorowaniem sprzedaży w USA. – Jego głównym zadaniem będzie rozwijanie eksportu na całym świecie – wyjaśnia Jeffrey Butcher przewodniczący rady nadzorczej Perły. – Chcemy uderzyć w stronę Bałkan, na pewno interesuje nas Gruzja i Armenia – dodaje.

W ciągu miesiąca ma także pojawić się nowy produkt – piwo w puszce. Firma nie chce jednak zdradzić co to będzie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto