Ale uwaga. Zarząd Transportu Miejskiego uprzedza, że ten system dynamicznej informacji pasażerskiej to na razie wersja testowa. Dlatego od momentu jego uruchomienia można przesyłać do ZTM uwagi dotyczące jego funkcjonowania.
- Do 21 sierpnia otrzymaliśmy w sumie 24 maile. Głównie dotyczyły one poprawy funkcjonalności udostępnionej strony i propozycji wprowadzenia nowych rozwiązań - zdradza Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego.
Na co najczęściej narzekają mieszkańcy? Lista jest długa. Przede wszystkim na mapie w sieci, która nie jest do końca aktualna, źle rozmieszczone są przystanki autobusowe a strzałki przy symbolach pojazdów nie są zgodne z kierunkiem jego ruchu. Jeżeli szukamy danej linii i wpisujemy nazwę przystanku, to pojawia się tylko jego nazwa bez oznaczenia kierunku, np. Lotnicza bez 01 lub 02. To co może jednak najbardziej drażnić, to fakt, że system informuje, iż autobus, który dawno ominął określony przystanek, dopiero nadjedzie.
Wraz z uwagami, mieszkańcy przysyłają również propozycje zmian w serwisie.
- Pasażerowie chcą m.in. zwiększenia częstotliwości odświeżania położenia pojazdów na mapie, możliwości wyboru kilku linii na raz i wyświetlania ich równocześnie czy wyświetlania wszystkich linii przejeżdżających przez dany. Pojawiły się również
pomysły aby podawana była marka i model pojazdu. Wszelkie nadesłane uwagi i propozycje na bieżąco są przekazywane wykonawcy strony internetowej. Będziemy się starali aby wszystkie, które będą możliwe do zrealizowania pod względem technicznym zostały uwzględnione w ostatecznym kształcie funkcjonowania serwisu - informuje Justyna Góźdź.
Uwagi dotyczące działania serwisu dynamicznej można przesyłać do końca sierpnia na adres [email protected].
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?