Lublinianie już buszują po sklepach wyszukując najlepsze kąski, a psycholog tłumaczy: - Takie wyprzedaże sprawiają, że czujemy się zdobywcami.
17 i 20 listopada – w te dni, dwie galerie handlowe zaproponują lublinianom niezłą zabawę. Sklepy zaoferują obniżki od 10 do 70 procent. Na Olimp Fashion Night galeria zaprasza we wtorek 17 listopada. Akcja rozpoczyna się o godz. 21. – Sklepy będą otwarte do ostatniego klienta – zapowiada Marek Gędek, z-ca dyrektora ds. public relations Galerii Olimp. I dodaje, że podobne akcje będą powtarzane w przyszłości.
Trzy dni później, podobną zabawę organizuje CH Plaza.
Start również o godz. 21. – Tej nocy prawie wszystkie sklepy obniżą swoje ceny. Rabaty będą sięgać od 10 do 70 proc. – zachęca Iwona Górna, rzeczniczka Plazy.
Choć do wyprzedaży jeszcze trochę czasu, klienci już buszują po sklepach badając teren. – Ruch jest kilka razy większy niż zawsze - mówi Marzena, sprzedawczyni z jednego sklepów w CH Plaza. - Klientów jest mnóstwo, ale większość nic nie kupuje tylko pyta o zniżki.
Ludzie sprawdzają ceny na metkach, spisują je, obliczają ile będzie kosztować upragniona rzecz z rabatem. - Niektórzy nawet odwieszają rzeczy w swoich rozmiarach na sam tył wieszaka, aby tam przeczekały do wyprzedaży - dodaje sprzedawczyni. To, że lublinianie kochają takie okazje to fakt potwierdzony podczas poprzednich szalonych nocy zakupów. – To już trzecia edycja nocy zakupów – mówi Iwona Górna. – Podczas jednej z takich nocy klientów było tak dużo, że wręcz sparaliżowaliśmy Lublin – korki były ogromne. Klienci wybierali głownie droższe marki. Myślę, że i tym razem klientela dopisze.
Lublinianie już zacierają ręce. – To super okazja, na pewno skorzystam – mówi Milena Lewandowska, studentka fizjoterapii. – Obniżki będą naprawdę gigantyczne, do tego te znane marki! Ponieważ wyprzedaż wystartuje nocą wezmę ze sobą chłopaka. Byłam na podobnych akcjach m.in. w Plazie i zainteresowanie było ogromne. Ludzie wręcz bili się o najlepsze kąski.
Również psycholog przewiduje, że zainteresowanie nocną wyprzedażą będzie spore.
– Na pewno zjawi się sporo osób – mówi Ireneusz Siudem, lubelski psycholog. – Nie chodzi nawet o sam fakt zakupów, ale o samą niesamowitość tej akcji. Nocne godziny maja przyciągnąć klienta. Wielkie obniżki też spełnią swoją rolę. – Jesteśmy wychowani do bycia zdobywcami – dodaje psycholog. – Podczas wyprzedaży nie tylko oszczędzamy pieniądze, ale traktujemy siebie jako osoby, którym udało się coś zdobyć. To takie pochlebianie sobie.
KSZ
Gdzie będą obniżki:
- Olimp Fashion Night:
PAWO – 60 proc.
ANN KELLY – 30 proc. na całą kolekcję; 70 proc. na wybrane modele.
AMAZONA – 30 – 50 proc.
VITO VERGELIS – 30 – 50 proc.
CACHE-CACHE – 30 proc.
- CH Plaza:
Adidas-Converse – 30 proc.
Esotiq – 30 proc.
Wrangler – 20 proc. na całą kolekcję, na pozostałe od 20 do 50 proc.
Time Trend – 11proc., 15 proc., 40 proc., 50 proc. na wybrane marki.
Nike – 30 proc. na wszystko, 50 proc. na wybrane modele.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?