– Na wielu takich lodówkach jest naklejka, że kompresor ma 10-letnią gwarancję – zauważa nasz Czytelnik.
– Ale kiedy kupiłem taki sprzęt, okazało się, że w papierowej gwarancji nie ma o tym ani słowa. Sklep odesłał mnie do serwisu. Ale tam powiedzieli, że pierwszy raz o tym słyszą.
Zadzwoniliśmy do jednego z autoryzowanych serwisów Samsunga w Lublinie. – Lodówki mają gwarancję na dwa lata – usłyszeliśmy.
Producent przyznaje, że w kartach gwarancyjnych zabrakło informacji o wydłużonej gwarancji na kompresor. Zapewnia jednak, że serwisy dobrze o tym wiedzą.
– Przygotowujemy odpowiednią notkę na oficjalnej stronie internetowej. Będzie to wiążąca, formalna informacja o warunkach, czasie trwania oraz rodzaju obsługi. Wyszczególnione zostaną konkretne modele, których elementy są objęte wydłużoną gwarancją – zapowiada Olaf Krynicki ze spółki Samsung Electronics Polska.
Firma przypomina, że gwarancja na kompresor to nie to samo co gwarancja na całą lodówkę. Ta druga obowiązuje tylko przez dwa lata.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?