- "L" to serce systemu. Wypełni się treścią w zależności od tego, co będziemy chcieli powiedzieć - tłumaczy Joanna Karpowicz z krakowskiej firmy No Hau, która zaprojektowała logo i cały system identyfikacji wizualnej dla województwa. "Elka" będzie mogła więc wypełnić się zarówno symbolami odnoszącymi się np. do wypoczynku czy środowiska ale też ilustracjami. - Np. owoców korespondujących z hasłem "smakuj życie" - mówi Karpowicz.
"Elki" zobaczymy nie tylko na materiałach promocyjnych, folderach, ulotkach ale też na gadżetach - koszulkach, kubeczkach, długopisach itp.
Województwo ogłosiło też konkurs na najlepszą "elkę". - Będą atrakcyjne nagrody, m.in. laptopy - zapowiedział Piotr Franaszek, dyrektor departamentu promocji Urzędu Marszałkowskiego.
Nowy system identyfikacji wizualnej województwa kosztował 96 tys. zł.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?