Hasłem przewodnim jesiennej kampanii lubelskiej Perły jest "Najbardziej lubelskie piwo na świecie”.
W spotach reklamowych zobaczymy imponujące plantacje chmielu i pracujących przy nich ludzi. Zajrzymy do centrum Lublina i na Stare Miasto. Obejrzymy rozlewnię lubelskich browarów i pracowników, którzy warzą piwo.
– Postawiliśmy w tej kampanii na wartości lokalne, to nasz ukłon w stronę Lubelszczyzny. Bardziej niż piwo pokazujemy nasz region, jego mieszkańców, naszych pracowników – podkreśla Sławomir Staręga, dyrektor marketingu Perły Browary Lubelskie.
Na jesień Perła szykuje też niespodziankę. – Być może już pod koniec września wprowadzimy na rynek nowe, droższe piwo premium, pod inną marką niż Perła – zdradza Staręga.
Ma być to jasne piwo. W regionie będzie je można kupić w butelkach zwrotnych, poza regionem w bezzwrotnych. Nie wiadomo jeszcze, ile będzie kosztować.
Zobacz także:
Nowe piwo na lato: Jabłkowa Perła Summer
Perła niepasteryzowana. Nowe piwo browaru z Lublina
Włoskie wina i miodowe piwo z Browarów Lubelskich
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?