Udostępnij artykuł na Facebooku
Kampania obejmuje wyłącznie spoty w telewizji. Zdjęcia do reklamówki właśnie się rozpoczęły.
Reklamę będzie można zobaczyć w telewizji na wiosnę przyszłego roku.
– Szukaliśmy osoby, która jest nie tylko piękna i sławna, ale także pełna dobrej energii i spełniona nie tylko zawodowo, ale też prywatnie. Monika Bellucci idealnie łączy wszystkie te cechy i dlatego świetnie pasuje do marki Perlage – mówi Katarzyna Pióro z biura PR marki Cisowianka.
– Monica Bellucci musiała zapoznać się z produktem, ale kiedy już to zrobiła nie miała wątpliwości, że chce podjąć współpracę – podkreśla menadżer marki.
Ile Bellucci zainkasuje za udział w reklamie? Tego spółka nie zdradza.
– Według moich szacunków dwuletni kontrakt Monici Belluci uwzględniający tylko spoty TV mógłby opiewać na ok. 4 mln. zł. Ale wydaje się, że to trafiona decyzja – mówi Maria Leszczyńska-Sobczyńska z krakowskiej agencji Eskadra PR.
Piękna Włoszka podejmuje współpracę tylko z najbardziej prestiżowymi markami, pracuje m.in. z Cartier i Dior, a od teraz także z Cisowianką Perlage.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?