Czym jest Supportio.pl?
2015-04-17 09:49:38
Prowadzisz w swojej firmie dział obsługi klienta? Pewnie nie raz spotkałeś się z sytuacją, kiedy trudny klient po rozmowie z konsultantem wygłaszał negatywną opinię o Twoim produkcie czy usłudze. To z kolei odbijało się źle na wizerunku marki i zniechęcało potencjalnych odbiorców do ponownego skorzystania z proponowanych przez Ciebie rozwiązań. Wiedz, że takie sytuacje wynikają nie tyle z niekompetencji Twoich pracowników, co z niewłaściwego podziału zadań w ramach zespołu obsługującego zgłoszenia. Serwis Supportio.pl stworzony został właśnie po to, by zoptymalizować proces komunikacji z klientem w Twojej firmie.
Zadaniem Supportio.pl jest analiza napływających od klientów zgłoszeń i formułowanie na tej podstawie rekomendacji, dotyczących rozdzielenia zadań na poszczególnych konsultantów, z uwzględnieniem ich wiedzy i tempa pracy. Wszystko po to, by obsłużyć jak największą liczbę zgłoszeń, przy zapewnieniu najwyższej możliwej jakości usług.
Serwis pozwala także na wytyczenie kierunku rozwoju kompetencji poszczególnych konsultantów. Wyznacza umiejętności niezbędne do prowadzenia profesjonalnej komunikacji z klientem i umożliwia przeprowadzenie testów kompetencyjnych za pośrednictwem ekranu komputera.
Dzięki portalowi możliwe jest także określenie osobnego scenariusza obsługi trudnych klientów, wyznaczenie przejrzystych zasad obliczania wynagrodzeń i prowizji dla pracowników oraz stworzenie panelu managera, wyposażonego w szereg wskaźników zarządczych oraz analizy i zestawienia wspomagające procesy decyzyjne.
Supportio.pl to praktyczny helpdesk i nieocenione wsparcie dla Twojej firmy! Wejdź na www.supportio.pl i przekonaj się sam!
Zadaniem Supportio.pl jest analiza napływających od klientów zgłoszeń i formułowanie na tej podstawie rekomendacji, dotyczących rozdzielenia zadań na poszczególnych konsultantów, z uwzględnieniem ich wiedzy i tempa pracy. Wszystko po to, by obsłużyć jak największą liczbę zgłoszeń, przy zapewnieniu najwyższej możliwej jakości usług.
Serwis pozwala także na wytyczenie kierunku rozwoju kompetencji poszczególnych konsultantów. Wyznacza umiejętności niezbędne do prowadzenia profesjonalnej komunikacji z klientem i umożliwia przeprowadzenie testów kompetencyjnych za pośrednictwem ekranu komputera.
Dzięki portalowi możliwe jest także określenie osobnego scenariusza obsługi trudnych klientów, wyznaczenie przejrzystych zasad obliczania wynagrodzeń i prowizji dla pracowników oraz stworzenie panelu managera, wyposażonego w szereg wskaźników zarządczych oraz analizy i zestawienia wspomagające procesy decyzyjne.
Supportio.pl to praktyczny helpdesk i nieocenione wsparcie dla Twojej firmy! Wejdź na www.supportio.pl i przekonaj się sam!