Badanie przeprowadziła firma Exacto z Rzeszowa między 30 sierpnia do 3 września. Zebrała opinie 569 klientów urzędu. Ankieta była anonimowa.
W budynkach Urzędu przy ul. Wieniawskiej i Leszczyńskiego ankieterzy zadawali interesantom pytania dotyczące jakości obsługi, podejścia do klienta, warunków obsługi.
Blisko 90 proc. klientów oceniło lubelski magistrat na poziomie dobrym i bardzo dobrym pod względem kultury obsługi i czasu oczekiwania na obsługę. Zdecydowana większość badanych (87,10 proc.) uważa, że proces załatwiania sprawy, z którą przyszli do urzędu przebiegał sprawnie.
Ankietowani pozytywnie ocenili zaangażowanie urzędników w proces załatwienia sprawy (zdecydowanie tak - 60,70 proc, raczej tak - 25,20 proc., 4,20 proc. badanych odpowiedziało, że urzędnik raczej nie starał się pomóc w załatwieniu ich sprawy zaś zdecydowanie negatywną odpowiedź wskazało 3 proc. badanych.).
Klienci urzędu oceniali też informacje na temat rozmieszczenia wydziałów, informacje dla interesantów oraz warunki lokalowe. Ocena warunków techniczno-lokalowych wypadła najsłabiej: 5,50 proc. respondentów oceniło warunki, w jakich byli obsługiwani, jako złe, a co piąty pytany odpowiedział, że były one przeciętne. (MB)
A Wy co sądzicie o Urzędzie Miasta w Lublinie? Czekamy na Wasze oceny w komentarzach do artykułu.
Uwaga! Zostań Dziennikarzem Obywatelskim, wygraj konkurs „Tym żyje miasto” i zgarnij nagrody!
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?