- Pomysł przyszedł mi do głowy, gdy stałem w korku. Oglądałem tablice rejestracyjne i widziałem, że są tam reklamy salonów samochodowych, a przecież mogłaby być reklama naszego miasta – mówi Stępski. - Mieszkam w Lublinie od 23 lat i czuję się bardzo związany z naszym miastem. Zależy mi na dobrym wizerunku Lublina w kraju i zagranicą – wyjaśnia. – Pomysł zgłosiłem do Ratusza. Władzom bardzo się spodobał – wspomina.
Urząd Miasta zamówił 2400 ramek na pierwszy etap akcji. Dostaną je mieszkańcy w czasie rejestracji samochodu od października do grudnia 2009 roku. Na czarnej ramce widać nazwę naszego miasta i adres www.lublin.eu. Na pierwszy etap akcji miasto wyda blisko 7 tys. zł.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?