Konkurs „Złote tarasy” w festiwalu promocji miast i regionów jest organizowany przez prestiżową agencję reklamową Stroeer. - Konkurs uhonorowuje wyróżniające się projekty promocyjne miast i regionów. Jury nagradza projekty, które wyznaczają nowe standardy w promocji miejsc – wyjaśnia Anna Proszowska-Sala Dyrektor Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Podczas poprzednich edycji wyróżniono m.in. znany już w całej Europie Off-festiwal w Mysłowicach czy Światowy Zlot Żaglowców w Szczecinie.
Spośród 182 projektów do ścisłego finału zakwalifikowano 26 najlepszych projektów
Dwa z nich pochodzą z Lublina. Nasze miasto walczy o grand prix festiwalu w prestiżowej kategorii całokształt działań promocyjnych, oraz o nagrodę w kategorii kampania outdoorowa. Tutaj do finału zakwalifikowano kampanię billboardową z ub. roku promującą miasto Lublin.
- Projekty przedstawione jury przez Lublin dowodzą swoim poziomem, że promocja w polskich miastach i regionach rozwija się niezwykle dynamicznie. W działaniach Lublina widać strategiczne myślenie. Mamy poczucie, że dla wielu z tych projektów inspiracją była wiedza zaczerpnięta podczas poprzednich edycji Festiwalu. Cieszy nas także, że wiele miast wzięło w konkursie udział już raz trzeci – powiedział Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.
Czy Lublin otrzyma którąś z ww. nagród okaże się 22 kwietnia.
Pit
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?