Celem kampanii promocyjnej jest wzbudzenie zainteresowania miastem wśród młodych. To już druga edycja.
W odróżnieniu od zeszłorocznej, tym razem to internet jest podstawowym nośnikiem informacji.
- Przygotowujemy do tego bandery reklamowe. Pojawiają się na stronach młodzieżowych portali internetowych, w tym „Nasza klasa” – mówi Michał Krawczyk z Kancelarii Prezydenta. – Akademicka Grupa Medialna UMSC w porozumieniu z Urzędem Miasta pracuje nad ulepszoną wersją portalu www.student.lublin.eu. Nowa szata graficzna, nowe treści. – W październiku planujemy zmodernizować społecznościową część serwisu. Wszyscy dotychczasowi użytkownicy będą przeniesieni automatycznie do nowej wersji – podkreśla Katarzyna Mieczkowska–Czerniak, kierująca AGM UMSC.
W ramach kampanii wyemitowany zostanie półtoraminutowy film reklamowy.
Lublin jest w nim miastem przyjaznym, dalekim od wyścigu szczurów. – Jego zadaniem jest pokazać miasto jako ciekawe miejsce do rozrywki i do studiowania. Jednocześnie jest agresywny reklamowo – uważa prezydent Adam Wasilewski. Film kontrastuje dwa obrazy, sceny z życia studenta w Lublinie i w innym, dużym mieście. Akcję 5 maja wzmocni mailing w serwisie WP, skierowany do ludzi w wieku od 17 do 24 lat. Promocja potrwa do 19 maja. Kampanię sponsoruje miasto.
Zapraszamy do dyskusji! Co sądzisz o filmiku i całej kampanii promocyjnej?
Skomentuj - daj głos!
Nie żyje Jan A.P. Kaczmarek. Zdobywca Oscara miał 71 lat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?