Oprócz gadżetów miasto wydrukowało również ulotki w 6 językach: Polskim, Francuskim, Angielskim, Hiszpańskim, Ukraińskim i Niemieckim. – Będziemy je rozpowszechniać w najczęściej odwiedzanych przez turystów miejscach w Lublinie, takich jak hotele, dworzec PKP, muzea czy poczta – mówi Michał Krawczyk, dyrektor biura Marketingu Miasta. Stojaki z ulotkami mają stanąć przed sezonem turystycznym, czyli najpóźniej w połowie czerwca.
W tym momencie jest 20 000 folderów informacyjnych o Lublinie i 40 000 ulotek. Wystarczy ich na kilka miesięcy.
Miasto wyprodukowało również smycze, kubki, koszulki, filiżanki, magnesy na lodówkę ze swoim znakiem. – Gadżetami będziemy wspierać również imprezy i przedsięwzięcia, które wpisują się w strategie marketingową miasta – dodaje Krawczyk. Będzie je można również kupić w Lubelskim Ośrodku Informacji Turystycznej.
W sezonie turystycznym biuro marketingu miasta przeprowadzi badania.
- Będziemy pytać turystów o wrażenia związane z Lublinem, ich odczucia na temat poruszania się po mieście. Zaangażujemy w to fachowców – zapowiada Krawczyk.
Michał Krawczyk podsumował również kampanię billboardową „Bądź wolny, studiuj w Lublinie”. – O 1600 wzrosła ilość osób, które chcą studiować w lubelskich uczelniach – mówi Krawczyk.
Całkowity tegoroczny budżet na promocję miasta to 3 700 000 zł.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?