Spot pod hasłem „Lublin inspiruje biznes” różni się od innych tego typu produkcji.
Nie zobaczymy tu flagowych inwestycji czy słupków z wykresami.
Zamiast nich jest odwołanie do historii. W historyczne obrazy wpisano współczesny Lublin. Zdjęcia kręcono m.in. w Instytucie Biotechnologii KUL oraz firmie Aliplast.
Film powstał dzięki wsparciu Unii Europejskiej. Projekt pochłonął 84 tys. zł. Za te pieniądze wyprodukowano film w dwóch wersjach, 30 i 60-sekundowej.
Powstały również wersje w języku angielskim, rosyjskim i niemieckim.
Przygotowano także odrębny, 6-minutowy materiał, który ma być pokazywany podczas targów i konferencji gospodarczych. Krótkie filmy pojawią się w telewizji. Miasto jest na etapie negocjacji z nadawcami.
Zobacz także:
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?