Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lubelski NFZ zbada poziom satysfakcji pacjentów

Gabriela Bogaczyk
Małgorzata Genca/archiwum
Za pomocą anonimowej ankiety, Narodowy Fundusz Zdrowia chce się dowiedzieć, czy pacjenci są zadowoleni z oferty służby zdrowia.

- Narodowy Fundusz Zdrowia chce premiować jakość i dostępność świadczeń, a jednym z narzędzi oceny ma być opinia pacjentów dotycząca opieki i usług - wyjaśnia Małgorzata Bartoszek, rzecznik lubelskiego NFZ.

Pierwszy etap przedsięwzięcia dotyczy oceny działania podstawowej opieki zdrowotnej (POZ). To ankieta wyłącznie dla pacjentów, a udział w niej jest dobrowolny. Badani odpowiedzą na 22 pytania, a jej wypełnienie zajmuje ok. 4 minut.

Pytania dotyczą głównie organizacji udzielania świadczeń. Pacjenci odpowiedzą np. na pytania: co jest dla nich najważniejsze podczas korzystania ze świadczeń i czy w sposób zrozumiały udzielano im informacji o stanie zdrowia. Zostaną też poproszeni o ocenę dostępności do rejestracji telefonicznej (chodzi o łatwość dodzwonienia się).

Do końca listopada, anonimowa ankieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów, które znajdują się w siedzibach oddziałów wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto