Lubelski NFZ sprawdzi, czy pacjenci są zadowoleni z oferty służby zdrowia

Gabriela Bogaczyk
Małgorzata Genca/archiwum
Dodaj komentarz:
Udostępnij:
Lubelski NFZ poprzez anonimową ankietę sprawdzi, czy pacjenci są zadowoleni z oferty służby zdrowia.

- Narodowy Fundusz Zdrowia chce premiować jakość i dostępność świadczeń, a jednym z narzędzi oceny ma być opinia pacjentów dotycząca opieki i usług - wyjaśnia Małgorzata Bartoszek, rzecznik lubelskiego NFZ.

Pierwszy etap przedsięwzięcia dotyczy oceny działania podstawowej opieki zdrowotnej (POZ). To ankieta wyłącznie dla pacjentów, a udział w niej jest dobrowolny. Badani odpowiedzą na 22 pytania, a jej wypełnienie zajmuje ok. 4 minut.

Pytania dotyczą głównie organizacji udzielania świadczeń. Pacjenci odpowiedzą np. na pytania: co jest dla nich najważniejsze podczas korzystania ze świadczeń i czy w sposób zrozumiały udzielano im informacji o stanie zdrowia. Zostaną też poproszeni o ocenę dostępności do rejestracji telefonicznej (chodzi o łatwość dodzwonienia się).

Do końca listopada, anonimowa ankieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów, które znajdują się w siedzibach oddziałów wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.

Omikron dotarł do Europy

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie