Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kółko i krzyżyk, czyli nowy szczeciński gadżet. Zobacz wszystkie pomysły! [ZDJĘCIA]

red
W pierwszej połowie czerwca do sprzedaży w miejskich Centrach Informacji Turystycznej trafi… szczecińska gra w kółko i krzyżyk. Wykonana z tworzywa sztucznego plansza jest w kolorach nawiązujących do wizji floating garden.

Barwy estetycznych pionków, a więc krzyżyków i kółek, także są szczecinianom dobrze znane. Całość zdobi znak marki i wizerunek filharmonii. Elementy zapakowane są w kartonowe pudełko, które po rozerwaniu samo w sobie także jest planszą do gry. Koszt produkcji jednej sztuki gadżetu został określony przez pomysłodawców na 15 zł. Cena, za którą będzie można nabyć grę, będzie nieznacznie wyższa.

- Komisja konkursowa doceniła w propozycji szczecińskiej firmy Dekostall spójność projektu z wizją miasta, estetykę wykonania, użyteczność i kreatywność - Tomasz Owsik-Kozłowski, Żegluga Szczecińska. - Projekt zdobył łącznie 205 na 210 możliwych do uzyskania punktów. Co ciekawe drugi w kolejności pomysł zdobył tylko jeden punkt mniej. Był nim ekologiczny szkicownik, którego przednia i tylna okładka zrobiona była z jednego kawałka drewna wyginającego się dzięki specjalnym nacięciom. Niewykluczone, że ten pomysł uda się – już poza konkursem – także wprowadzić do sprzedaży.

Pozostałe projekty uzyskały od 79 do 171 punktów. Znalazły się wśród nich m.in. zakładki do książek, kartki 3D, otwieracze do butelek, bawełniane torby i plecaki, organizery na dokumenty, pierniki, filcowe podkładki, bidony, drewniane pocztówki magnetyczne, sadzonka róży i… szczecińska atmosfera w puszce. Jeden pomysł został zdyskwalifikowany z powodu niespełnienia wymogów formalnych (niedostarczenie prototypu gadżetu).

Wyboru dokonała komisja konkursowa, w skład której weszli pracownicy Żeglugi Szczecińskiej i Urzędu Miasta Szczecin odpowiedzialni za promocję i realizację zadań o charakterze turystycznym. Kolejnym krokiem będzie zawarcie z autorem najlepszej pracy konkursowej umowy na dostawę 2000 sztuk gadżetów promocyjnych na warunkach określonych w odrębnej umowie.

- Cieszy tak duży odzew mieszkańców i firm, które postanowiły przedstawić swoje pomysły - dodaje Tomasz Owsik-Kozłowski. - Żegluga Szczecińska dziękuje wszystkim uczestnikom, którzy nadesłali swoje prace i gratuluje kreatywności, poczucia estetyki i chęci współtworzenia wizerunku miasta.

Jak oceniacie inne gadżety? Które podobają Wam się najbardziej? Czekamy na komentarze!

Czytaj również:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto