Niskopodłogowy autobus ma 12 metrów długości, może zabrać 99 pasażerów. Wyposażony jest w klimatyzację zarówno w kabinie kierowcy, jak i przy miejscach dla pasażerów.
Napęd bioetanolowy nie wymaga instalowania specjalistycznego sprzętu. - Tankowanie odbywa się w sposób tradycyjny, prosto z dystrybutora. Nie potrzeba budować specjalnej stacji, jak w przypadku gazu CNG - informuje Piotr Piskorek z działu sprzedaży Scania Polska.
Autobus będzie testowany w Lublinie do soboty. We wtorek będzie woził pasażerów linii 26, w kolejnych dniach wyjedzie na trasy nr 29, 10 i 13.
Jakie są szanse, że MPK zdecyduje się na zakup autobusów powstających w fabryce Scania w Słupsku? - Przyglądamy się różnym pojazdom, zobaczymy, co pokaże konkurencja - mówi Grzegorz Siemiński, wiceprezes spółki. - Zadecyduje przede wszystkim wydajność. Nie wykluczam, że w przyszłym roku zdecydujemy się na zakup nowych autobusów.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?