Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

IKEA przed budową centrum handlowego w Lublinie zrobi kampanię reklamową

Artur Jurkowski
Paweł Relikowski/Polskapresse
Szwedzki koncern wybrał właśnie firmę, która opracuje strategię wielkiej kampanii reklamowej, która poprzedzi budowę centrum handlowego IKEA w Lublinie. Zajmie się tym warszawska agencja Pompidou.

- Chodzi o działania związane z przygotowaniem informacji z myślą o przyszłych najemcach naszego nowego centrum w Lublinie - poinformowała Karolina Horoszczak, rzeczniczka prasowa grupy IKEA w Polsce.

Nowe centrum IKEA stanie przy al. Spółdzielczości Pracy. Łącznie zajmie ponad 33 ha terenów. Sam sklep IKEA będzie miał ponad 30 tys. mkw. powierzchni i ma być jednym z największych uruchomionych przez szwedzki koncern w Polsce. Obok stanie kompleks innych obiektów handlowych o pow. 76 tys. mkw. Zmieści się tu ok. 200 sklepów.

Jeszcze nie wiadomo, kiedy będziemy mogli robić zakupy w nowym centrum. Kilka miesięcy temu mówiło się o otwarciu sklepu IKEA na przełomie 2012 i 2013 roku. Obecnie koncern nie podaje ani daty rozpoczęcia, ani zakończenia inwestycji. Nie ma jednak szans na to, aby prace ruszyły już w tym roku. Warunkiem rozpoczęcia inwestycji jest m.in. zakończenie przez ratusz procedur związanych ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego tego rejonu miasta. Potrwa to co najmniej do końca 2010 r. - Cały czas pracujemy nad inwestycją - zapewnia Horoszczak.

Koszt inwestycji przy al. Spółdzielczości Pracy jest szacowany na 120-150 mln euro.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto