Rada stwierdziła, że w reklamie "Hoop Colę Daj" została wykorzystana melodia kolędy „Hej kolęda, kolęda”.
– Zgodnie z tradycją polskiej kultury, pieśni religijne mają istotne znaczenie i wymiar dla kształtowania zwyczajów rodzinnych i więzi społecznych – tak swoją decyzję zakazującą emisji reklamy Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT.
Producent napoju nie zgodził się z zarzutami.
Jego zdaniem nie zawiera elementów drwiących, kpiących, czy obraźliwych w odniesieniu do chrześcijańskiego systemu wartości i przekonań religijnych odbiorców reklamy, jak też symboli religijnych.
Producent reklamowanego napoju odwołał się już od decyzji KRRiT.
A Wy co sądzicie o reklamie? Zapraszamy do dyskusji.
Źródło: wirtualnemedia.pl
Katastrofa śmigłowca z prezydentem Iranu. Co dalej z tym krajem?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?