Zara zajmie w Atrium Felicity o ponad 380 mkw. więcej – zwiększając powierzchnię najmu do blisko 2,4 tys. mkw.
Powiększeniu ulegną również salony grupy LPP, np. Reserved. Reprezentacja LPP to w sumie pięć salonów odzieżowych. Urosną one o ponad 1,7 tys. mkw. Wcześniej na większe lokale zdecydowały się również: H&M, Carry i CCC.
Atrium Felicity jest już prawie w pełni wynajęte.
- Podpisanie kolejnych umów najmu przez prestiżowe firmy świadczy o atrakcyjności projektu – mówi Tomasz Górski, starszy negocjator z działu powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield, która odpowiada za wynajem powierzchni galerii.
Wiele marek pojawi się po raz pierwszy w Lublinie.
Przykładem może być hipermarket Auchan i market elektroniczny Saturn, z którym inwestor ma już podpisany list intencyjny. Ponadto swój debiut na lubelskim rynku będą mieć m.in. salony: Bershka, C&A, Centro, Intersport, Jupi Park, New Yorker, Pull & Bear, RedBerry czy Swiss.
W ostatnim czasie do grona najemców Atrium Felicity dołączyły takie marki, jak YES, Gatta i Badura.
(jsz)
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?