- Z perspektywy roku istnienia BOM-u widzimy, że sprawdziła się zastosowana przez nas forma obsługi - mówi Monika Artymiak Kierownik Biura Obsługi Mieszkańców - Wszystkim podoba się załatwianie spraw na siedząco w dużej, klimatyzowanej, otwartej sali, bez barier między urzędnikiem a interesantem. Przy specjalnie przygotowanych stolikach interesanci mogą wypełnić formularze, a w kasach uiścić wymagane opłaty. Nie czekają w kolejce, ponieważ elektroniczny system kolejkowy pozwala na sprawne zarządzanie ruchem - dodaje.
W listopadzie w BOM pojawią się stanowiska Wydziału Dróg i Mostów oraz Wydziału Podatków i Egzekucji
Interesanci będą mogli m.in. załatwić sprawy związane z zajęciem pasa drogowego, lokalizacją przyłączy, sieci, zjazdów oraz innych obiektów w pasie drogowym, a także pozwolenie na wjazd w obszar obowiązywania identyfikatorów. Na stanowiskach Wydziału Podatków i Egzekucji będzie można złożyć wnioski o wydanie zaświadczeń w zakresie podatków lokalnych, o zwrot opłaty skarbowej, wnioski o zwrot podatku akcyzowego, informację w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych.
Przez rok funkcjonowania biuro obsłużyło ponad 165 tys. interesantów
Dziennie przyjmowało średnio 400 - 450 osób. Swój chrzest bojowy BOM przeszło w grudniu ubiegłego roku podczas szczytu wymiany dowodów osobistych, kiedy obsługiwał po 1000 osób dziennie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?