Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Biuro Karier UMCS: Warsztaty wizerunkowo-rekrutacyjny z Lidlem

Ewelina Krawczyk
materiały prasowe
Jesteś studentem V roku lub absolwentem? Znasz dobrze język niemiecki? Zgłoś się na warsztat, podczas którego poznasz tajniki kreowania produktu i przećwiczysz wybrane etapy tworzenia nowej marki. Szkolenie odbędzie się 18 czerwca, wciąż trwają zapisy.

To może być wydarzenie, które pozwoli uczestnikom rozpocząć współpracę z firmą, początkowo w ramach programu rozwojowego Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska, dla niektórych będzie to szansa na podjęcie stałej współpracy. – Lidl ma szeroko zakrojoną współpracę ogólnokrajową, dlatego trudno powiedzieć, czy do swoich szeregów będą chcieli zaprosić kogoś z Lublina – mówi Magdalena Bis z Biura Karier UMCS – My na tym etapie nie znamy szczegółów, ale wiadomo nam, że warsztaty ze specjalistami z obszaru HR oraz przedstawicielami firmy są szansą rozwoju i możliwością podjęcia kroku w kierunku swojej kariery w zakresie proponowanej w ramach szkolenia tematyki.

Na warsztat mogą zgłosić się studenci V-go roku oraz absolwenci ekonomii i zarządzania, filologii germańskiej, kierunków technicznych, ścisłych, marketingu i kierunków pokrewnych, z dobrą lub bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego. – Nie wykluczamy jednak udziału osób z innych kierunków – komentuje Bis – Istotna jest motywacja i potencjał, podczas warsztatów przedstawiciele Lidl Polska sami podejmą decyzję dotyczącą dalszej współpracy.

Zapisy trwają w Biurze Karier, można zgłosić się tam osobiście, telefonicznie – 81 537 50 70, 81 537 50 69 lub mailowo - [email protected], w temacie wpisując: "Lidl Brand Factory".
Warsztat odbędzie się 18 czerwca, w godz. 13.0-0 – 16.30, miejsce zostanie ogłoszone.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto