Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bank odda pieniądze, które połknął bankomat

Barbara Majewska
Chwile grozy przeżyła pani Anna, nasza Czytelniczka, która w niedzielę chciała wypłacić pieniądze w bankomacie Pekao SA w hipermarkecie E.Lecelerc przy ul. Zana. Po wykonaniu wszystkich poleceń, maszyna oddała jej kartę, ale nie wypłaciła pieniędzy. Nasza Czytelniczka powtórzyła więc operację, ale efekt był ten sam.

- W konsekwencji zostałam bez 2 tysięcy zł tuż przed świętami. Strach pomyśleć, ile osób znalazło się w podobnej sytuacji - zastanawia się pani Anna.

Jak poinformowali nas pracownicy banku, wadliwy bankomat został pilnie zgłoszony do serwisu. - Została odłączona funkcja wypłat, można za jego pomocą jedynie dokonać operacji bezgotówkowych, np. sprawdzenie salda, doładowanie karty telefonicznej, zmiana kodu PIN - poinformowała Anna Papka z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Banku Pekao SA.

Pani Anna natychmiast zadzwoniła do banku z reklamacją, która została uwzględniona.

Mamy też dobrą wiadomość dla pozostałych osób, które skorzystały w niedzielę z feralnego bankomatu - bank zwróci im niewypłacone pieniądze, bez konieczności zgłaszania reklamacji. Co więcej, pieniądze już dziś powinny się znaleźć na ich rachunkach.

- Zrobimy to automatycznie, na podstawie analizy operacji bankomatu - zapewniła nas wczoraj Anna Papka, przedstawicielka Pekao SA.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto