- W konsekwencji zostałam bez 2 tysięcy zł tuż przed świętami. Strach pomyśleć, ile osób znalazło się w podobnej sytuacji - zastanawia się pani Anna.
Jak poinformowali nas pracownicy banku, wadliwy bankomat został pilnie zgłoszony do serwisu. - Została odłączona funkcja wypłat, można za jego pomocą jedynie dokonać operacji bezgotówkowych, np. sprawdzenie salda, doładowanie karty telefonicznej, zmiana kodu PIN - poinformowała Anna Papka z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Banku Pekao SA.
Pani Anna natychmiast zadzwoniła do banku z reklamacją, która została uwzględniona.
Mamy też dobrą wiadomość dla pozostałych osób, które skorzystały w niedzielę z feralnego bankomatu - bank zwróci im niewypłacone pieniądze, bez konieczności zgłaszania reklamacji. Co więcej, pieniądze już dziś powinny się znaleźć na ich rachunkach.
- Zrobimy to automatycznie, na podstawie analizy operacji bankomatu - zapewniła nas wczoraj Anna Papka, przedstawicielka Pekao SA.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?