Medykalia 2013 – Program:
22 maja__
Piknik – Wielkie Grillowanie Chodźkowa.
Chatka Medyka
Medykalia z Padbarem – Mnóstwo turniejów i wolnego grania, godz. 14.00.
Otwarcie – Impreza – Za deckami Tech-Shadow i Dj Radial, Hala namiotowa, godz. 22.00.
23 – 26 maja__
Pełny program koncertów znajdziecie TUTAJ.
23 maja__
Medykalia z Padbarem – Mnóstwo turniejów i wolnego grania, godz. 14.00.
Poszukiwanie Skarbu Złotego – Studenci szukać będą złotego trunku… godz. 15.00.
24 maja__
Paintball
Konkurs STRONG Medyk – Wybory najsilniejszego medyka. Chętni zmierzą się w następujących konkurencjach: Spacer Farmera, Przerzucanie, Rzut Belką, Spacer Drwala, Beczka płaczu, Bieg o wszystko. Start – 14.00.
Medykalia z Padbarem – Mnóstwo turniejów i wolnego grania, godz. 14.00.
Wybory Miss Mokrego Fartucha – Kolejna odsłona przyciągającego wzrok konkursu, do zdobycia cenne nagrody.
25 maja__
Wyścig łóżek szpitalnych – Wyścig, którego nie mogło zabraknąć przy Chodźki. Będą wyścigi z pacjentem na łóżku dookoła akademików, warunkiem wzięcia udziału jest ukończone 18 lat i skład zespołów: 4 dziewczyny + chłopak lub 4 chłopaków + dziewczyna. Zgłaszacie się do organizatorów, pod numerem 607 847 170. Start – 14.00.
Skoki na bungee – Wyjątkowa możliwość, by w Lublinie skoczyć z wysokości od 40 do 100 metrów z profesjonalną firmą, pod dozorem technicznym. Wystarczy się wcześniej zapisać tutaj. Godz. 16.00-23.00.
Medykalia z Padbarem – Mnóstwo turniejów i wolnego grania, godz. 14.00.
Dzień Sportu z AZS-em - W programie futsal, siatkówka, koszykówka, dwa ognie i inne. Sami również możecie zgłaszać swoje propozycje, godz. 11.00-17.00.
26 maja__
Skoki na bungee – Wyjątkowa możliwość, by w Lublinie skoczyć z wysokości od 40 do 100 metrów z profesjonalną firmą, pod dozorem technicznym. Wystarczy się wcześniej zapisać tutaj. Godz. 16.00-23.00.
Spartakiada Domów Studenckich – Okazja do rywalizacji między mieszkańcami akademików. Drużyny składające się z co najmniej 6 zawodników powinny zgłosić listę uczestników 3 dni przed zawodami, oraz stawić się o wyznaczonej porze w dniu Spartakiady. Weźmiecie wówczas udział w następujących konkurencjach:
STUDENCKI AMBULANS - Jedna osoba siedzi na noszach, reszta to koła ambulansu. Wygrywa drużyna, która najszybciej pokona dystans o długości akademika nr 4. W połowie trasy, w wyznaczonym miejscu, osoby będące kołami ambulansu muszą się zatrzymać i przewrócić swoje koszulki na lewa stronę.
JAJOWÓD - Kolejne osoby stoją w odległości ok. 2 m. Każda drużyna dostaje jajko. Zadanie polega przekazaniu jajka od pierwszej do ostanie osoby, jajko musi przejść przez każda osobę (nie może być „przerzucone”). Pierwsza osoba pobiera pojedynczo jajka z wyznaczone stanowiska. Żadna osoba nie może trzymać w tym samym czasie 2 jajek. Wygrywa drużyna, która jako pierwsza przetransportuje trzy całe jajka.
Razem NA DOBRE I NA ZŁE - Narty wieloosobowe. Wygrywa drużyna, która najszybciej pokona wyznaczony dystans.
LIN(i)A ŻYCIA - Przeciąganie liny. Drużyny po 5 zawodników. Rozgrywka odbywa się na zasadzie każdy z każdym. Konkurencje wygrywa drużyna z największa liczba zwycięstw.
PRZEPRAWA PO WODĘ - konkurencji biorą udział 4 osoby. Zadanie polega na przebiegnięciu 20 metrów napełnieniu pojemnika wodą i jak najszybszym powrotem do mety. W drodze powrotnej każdy zawodnik będzie musiał przebiec po torze przeszkód. Wygrywa ta drużyna która najszybciej dobiegnie do mety oraz uzbiera największą ilość wody
TRUDNE SPRAWY - Konkurs wiedzy z życia akademików. Bierze udział cała drużyna. Po zadanym pytaniu drużyna ma ok. 30 sekund na zapisanie odpowiedzi na kartce. Po sprawdzeniu odpowiedzi przyznawane są punkty za poprawną odpowiedź.
BIEG PO ZWYCIĘSTWO - Każda drużyna typuje jednego przedstawiciela, który bierze udział w biegu dookoła DS2. Każdy zawodnik musi wykonać 3 okrążenia, jednakże za każdym razem musi zatrzymać się w wyznaczonym punkcie i wypić jak najszybciej puszkę piwa. Wygrywa osoba, która jako pierwsza dobiegnie do mety.
PODRZUĆ MI GLUKOZY - Rzut kroplówką do celu. Każdy z drużyny (6 osób) rzuca raz kroplówką do kosza za celny rzut przyznawane są punkty.
BITWA NA GŁOSY - Dodatkowe punkty można uzyskać dzięki swoim kibicom. W tej konkurencji mogą uczestniczyć wszyscy mieszkańcy danego akademika. Wygrywa drużyna, która będzie miała najlepszy doping.
Start – godz. 12.00.
Wstęp na wszystkie wydarzenia (poza skokiem na bungee) jest wolny. Konkurencje, występy dj-skie, gry z Padbarem i inne odbywają się na Miasteczku Akademickim Uniwersytetu Medycznego.
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?