ZTM Lublin: Jak zakodować bilet, gdy technika szwankuje
W e-mailu do naszej redakcji pan Mariusz pisze, że opcja kodowania nie była aktywna w kilku biletomatach Mennicy Polskiej, z których chciał skorzystać. Pierwszą próbę podjął przy ul. Chodźki, bez efektu. Potem był automat przy ul. Królewskiej. - Tu pojawił się komunikat o błędzie połączenia z serwerem. W następnej kolejności próbowałem skorzystać z biletomatu przy ul. Fabrycznej (naprzeciw Gali) - brak komunikatu, przycisk nieaktywny. Przy okazji chciałem doładować w kiosku obok, usłyszałem, iż takiej możliwości nie ma - relacjonuje nasz Czytelnik.
Dalej pisze, że zakodowanie biletu okazało się niemożliwe także w kasownikach dwóch trolejbusów: nr 156 i 160.
- Po włożeniu karty do kasownika i wybraniu opcji biletu internetowego (z tego, co pamiętam, opcja znajdująca się na dole menu), pojawiał się komunikat o braku biletów. Oczywiście dodam, iż wszystkie te próby kodowania były wykonywane w momencie, gdy miałem już mailowe potwierdzenie zakończenia transakcji płatniczej - informuje pan Mariusz. Fiaskiem zakończyła się także próba dodzwonienia się do reklamacji Mennicy Polskiej. Usłyszał sygnał faksu. - W tym momencie pozostaję niestety bezradny. (...) Kto zapłaci ewentualną karę, którą poniosę za jazdę bez ważnego biletu w tym czasie? Mógłbym spróbować skontaktować się z ZTM- być może zgodziliby się doładować bilet w trybie reklamacyjnym, jednak mam dość ograniczone możliwości, gdyż punkt ten pracuje w godzinach 7.15-16.45, czyli wtedy, kiedy i ja przebywam w pracy - reasumuje pan Mariusz.
Nasz Czytelnik zgłosił ostatecznie reklamację do ZTM, który przekazał problem Mennicy Polskiej. - Będziemy wyjaśniać tę sprawę - zapewnia Justyna Góźdź, rzeczniczka ZTM w Lublinie.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?