Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

ZTM Lublin: Jak zakodować bilet, gdy technika szwankuje

Małgorzata Szlachetka
Jak zakodować bilet, gdy technika szwankuje
Jak zakodować bilet, gdy technika szwankuje Małgorzata Genca
Pan Mariusz za bilet miesięczny zapłacił przez internet. Po doładowaniu karty elektronicznej chciał ją zakodować i tu zaczęły się problemy. Pytamy ZTM Lublin: Jak zakodować bilet, gdy technika szwankuje?

ZTM Lublin: Jak zakodować bilet, gdy technika szwankuje

W e-mailu do naszej redakcji pan Mariusz pisze, że opcja kodowania nie była aktywna w kilku biletomatach Mennicy Polskiej, z których chciał skorzystać. Pierwszą próbę podjął przy ul. Chodźki, bez efektu. Potem był automat przy ul. Królewskiej. - Tu pojawił się komunikat o błędzie połączenia z serwerem. W następnej kolejności próbowałem skorzystać z biletomatu przy ul. Fabrycznej (naprzeciw Gali) - brak komunikatu, przycisk nieaktywny. Przy okazji chciałem doładować w kiosku obok, usłyszałem, iż takiej możliwości nie ma - relacjonuje nasz Czytelnik.

Dalej pisze, że zakodowanie biletu okazało się niemożliwe także w kasownikach dwóch trolejbusów: nr 156 i 160.

- Po włożeniu karty do kasownika i wybraniu opcji biletu internetowego (z tego, co pamiętam, opcja znajdująca się na dole menu), pojawiał się komunikat o braku biletów. Oczywiście dodam, iż wszystkie te próby kodowania były wykonywane w momencie, gdy miałem już mailowe potwierdzenie zakończenia transakcji płatniczej - informuje pan Mariusz. Fiaskiem zakończyła się także próba dodzwonienia się do reklamacji Mennicy Polskiej. Usłyszał sygnał faksu. - W tym momencie pozostaję niestety bezradny. (...) Kto zapłaci ewentualną karę, którą poniosę za jazdę bez ważnego biletu w tym czasie? Mógłbym spróbować skontaktować się z ZTM- być może zgodziliby się doładować bilet w trybie reklamacyjnym, jednak mam dość ograniczone możliwości, gdyż punkt ten pracuje w godzinach 7.15-16.45, czyli wtedy, kiedy i ja przebywam w pracy - reasumuje pan Mariusz.

Nasz Czytelnik zgłosił ostatecznie reklamację do ZTM, który przekazał problem Mennicy Polskiej. - Będziemy wyjaśniać tę sprawę - zapewnia Justyna Góźdź, rzeczniczka ZTM w Lublinie.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto