Skargi dotyczą m.in. braku informacji o lotach przekierowanych do innych miast. Komunikaty na ten temat nie pojawiają się na bieżąco na stronie internetowej portu.
Kolejny problem opisała jedna z lubelskich gazet. Chodzi o nieporządek panujący w budynku portu i wokół niego. Pasażerowie skarżą się m.in. na niesprawne toalety i nieczynne parkometry.
Władze lubelskiego lotniska nie czują się do końca odpowiedzialne za ten problem. Ich zdaniem, winni są także pasażerowie i inne osoby, które pojawiają się w terminalu.
Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?