Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W ciągu 30 dni Toruń Plaza odwiedziło ponad 600 000!

redakcja
redakcja
Marcin Łaukajtys
Centrum Handlowe Plaza, w ciągu pierwszego miesiąca działalności odwiedziło dziennie średnio 20 000 osób. Statystycznie, każdy z mieszkańców Torunia odwiedził centrum już trzykrotnie. Od dnia otwarcia swoje sklepy uruchomili m.in. Apart, Yes, Tatuum, Coyoco oraz Mango.

Tak duża liczba odwiedzających potwierdza założenia inwestora, że Toruń to miasto z potencjałem, w którym jest popyt na nowoczesną powierzchnię handlową i bogatą ofertę rozrywkową. Centrum Toruń Plaza jest pierwszym obiektem w mieście, łączącym obie te funkcje. -–Mieszkańcy Torunia i okolic przyjęli nowe centrum z wielkim entuzjazmem. Już podczas pierwszych kilku godzin galerię odwiedziło 40 000 osób. – podsumowuje Agnieszka Baczyńska, Dyrektor Działu Najmu Plaza Centers Poland.Od momentu otwarcia – 14 listopada – Toruń Plaza systematycznie się rozwija i już wkrótce w centrum pojawią się kolejni najemcy, którzy zaproponują klientom ciekawą ofertę handlową i usługową. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się marki debiutujące na toruńskim rynku takie jak Sephora, Zara, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear czy MediaExpert.- Mamy bardzo pozytywne sygnały od najemców – opisuje Agnieszka Baczyńska – Z naszych informacji wynika, że zarówno liczba odwiedzających, jak i obroty są wyższe niż w innych obiektach w miastach o podobnej wielkości. Dla nas to potwierdzenie, że trafnie wybraliśmy lokalizację naszej inwestycji i stworzyliśmy projekt atrakcyjny zarówno dla klientów, jak i najemców. Centrum organizuje również szereg ogólnodostępnych, bezpłatnych imprez dla swoich gości, również tych najmłodszych: tematyczne weekendy, Mikołajki, jarmark świąteczny czy konkursy dla dzieci. Pierwsze takie centrum w ToruniuToruń Plaza to największy kompleksowy obiekt tego typu w mieście, w którym części handlowej, usługowej oraz gastronomicznej towarzyszy bogata oferta rozrywki z centrum zabaw i gier Fantasy Park oraz ośmiosalowym kinem Cinema City. Na 40 tysiącach mkw. powierzchni pod wynajem (GLA) znalazło się 120 sklepów, część gastronomiczna i rozrywkowa oraz pełne zaplecze usługowe. Portfolio najemców obejmuje popularne, zarówno polskie, jak i zagraniczne marki, takie jak m.in: Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Gino Rossi, Prima Moda, Simple, Tally Weijl, Promod, New Yorker, Reserved, Cropp Town, House, Mohito, Ecco, H&M, Kappahl, Camaieu, Kazar, C&A, Orsay, Mango, Tatuum czy Coyoco. Wiele z tych znanych marek znalazło się w Toruniu po raz pierwszy. Do dyspozycji klientów centrum Toruń Plaza są również drogerie i perfumerie (Rossman, Douglas, Sephora), sklepy z materiałami do aranżacji wnętrz (Home&You), sklepy dla dzieci (Smyk, Vallis), sklep z elektroniką MediaExpert, delikatesy Delima oraz klub fitness Pure o powierzchni 1200 mkw. Zmotoryzowani klienci centrum mogą korzystać z wielopoziomowego parkingu na 1100 miejsc. Dla wygody wszystkich gości, a także mieszkańców okolicznych osiedli, inwestor wyremontował drogi dojazdowe do toruńskiej Plazy. W porozumieniu z Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Torunia została również uruchomiona nowa linia tramwajowa numer 5, którą można dojechać do centrum.

od 7 lat
Wideo

Pensja minimalna 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: W ciągu 30 dni Toruń Plaza odwiedziło ponad 600 000! - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto