Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej promuje się także nocą

Leszek Mikrut
Pod koniec 2015 roku na gmachu rektoratu UMCS rozbłysnął neon promujący uczelnię. Obecnie, nowe urządzenie wyświetla logotyp uniwersytetu także na innym budynku na terenie miasteczka akademickiego.

Już wtedy Centrum Promocji UMCS zaczęło zastanawiać się nad zastosowaniem podobnych rozwiązań na innych obiektach uniwersyteckich. Takie decyzje mają na celu wzmocnienie marki identyfikującej tę największą lubelską uczelnię. Instalując neon na budynku rektoratu, wykorzystano pod kątem promocyjnym bardzo dobry, jeśli nie jeden z najlepszych, punków widokowych Lublina. A w obecnych czasach, jest to już swojego rodzaju standardowy zabieg stosowany zarówno wśród uczelni polskich, jak i zagranicznych.

Efekt kolejnego działania promocyjnego można obecnie zaobserwować, przechodząc o zmroku wzdłuż budynku Akademickiego Centrum Kultury "Chatka Żaka", od strony wyremontowanej kładki nad ul. Sowińskiego.

- Na dachu szybu windy przy kładce zamontowaliśmy projektor świetlny - wyjaśnia rzecznik prasowy UMCS Aneta Adamska. - Wyświetla on różne znaki graficzne na budynku Chatki Żaka. Z drugiej strony kładki znajduje się urządzenie podświetlające uczelnianą reklamę na ścianie Wydziału Ekonomicznego.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto