Już wtedy Centrum Promocji UMCS zaczęło zastanawiać się nad zastosowaniem podobnych rozwiązań na innych obiektach uniwersyteckich. Takie decyzje mają na celu wzmocnienie marki identyfikującej tę największą lubelską uczelnię. Instalując neon na budynku rektoratu, wykorzystano pod kątem promocyjnym bardzo dobry, jeśli nie jeden z najlepszych, punków widokowych Lublina. A w obecnych czasach, jest to już swojego rodzaju standardowy zabieg stosowany zarówno wśród uczelni polskich, jak i zagranicznych.
Efekt kolejnego działania promocyjnego można obecnie zaobserwować, przechodząc o zmroku wzdłuż budynku Akademickiego Centrum Kultury "Chatka Żaka", od strony wyremontowanej kładki nad ul. Sowińskiego.
- Na dachu szybu windy przy kładce zamontowaliśmy projektor świetlny - wyjaśnia rzecznik prasowy UMCS Aneta Adamska. - Wyświetla on różne znaki graficzne na budynku Chatki Żaka. Z drugiej strony kładki znajduje się urządzenie podświetlające uczelnianą reklamę na ścianie Wydziału Ekonomicznego.
POLECAMY:
-> Trzecia Dycha do Maratonu. 1500 zawodników ukończyło bieg (ZDJĘCIA, WIDEO)
->Nowe autobusy wyjechały na ulice Lublina (ZDJĘCIA, WIDEO)
-> Śprawdź, jakim jesteś kierowcą (QUIZ)
-> Miss Lubelszczyzny 2018. Za nami kolejny casting (ZDJĘCIA)
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?