Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Galerie handlowe w Lublinie zabiegają o nowych, atrakcyjnych najemców

Redakcja
Małgorzata Genca
Galerie handlowe w Lublinie walczą o najemców. Plaza już odświeżyła swoją obsadę, Galeria Olimp szykuje sporą dawkę nowości. Nie próżnują też inwestorzy, których obiekty znamy tylko z wizualizacji.

Centrum handlowe Plaza przy ul. Lipowej skończyło niedawno pięć lat. Podpisane na taki czas umowy wygasły i część najemców znalazła sobie inne lokalizacje. Lokale nie stoją jednak puste. Miejsce Galerii Prezentów zajął już sklep z naturalnymi kosmetykami Organique. Na parterze pojawiła się też Calzedonia oferująca głównie stroje kąpielowe i salon fryzjerski Akademia Wizerunku L'Oreal. Wkrótce otwarty ma być też sklep z biżuterią I Am.

Na wyższych kondygnacjach działają już Vistula i Digel (odzież męska), Malfini (ubrania dla przyszłych mam), Quiosque (odzież damska) oraz Sony Centre (sprzęt elektroniczny). W najbliższym czasie działalność rozpoczną też dwie restauracje: Salad Story i Gospoda Sielsko-Anielsko. Wkrótce w Plazie pojawi się fitness klub Pure Health & Fitness.

Nad nową ofertą pracuje też kierownictwo Galerii Olimp. Roboty związane z budową kolejnej części centrum przy al. Spółdzielczości Pracy już się rozpoczęły. Można więc wnioskować, że spółka Transhurt, która zarządza centrum, najważniejszych najemców ma już w kieszeni. Wcześniej potwierdzała, że rozmawia m.in. z grupą Inditex (m.in. Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Oysho), Media Expert, Saturn, Marks&Spencer, New Yorker, H&M. - O efektach negocjacji poinformujemy wkrótce - powiedział nam Tomasz Dębiec, dyrektor Galerii.

Najsmakowitszym kąskiem wśród wymienionych marek jest nieobecna w Lublinie Zara. - Trzeba przyznać, że na tę markę czekamy dość długo - przyznaje Tomasz Iwan z Biura Nieruchomości Kleczkowski. - Wynika to m.in. ze strategii tej firmy. Mówi się, że Zara oczekuje dużych udogodnień, np. rocznego zwolnienia z czynszu, bo zdaje sobie sprawę z tego, jak popularną jest marką i jaki ruch generuje - wyjaśnia.

Specjalista podkreśla, że w Lublinie działają dziś tak naprawdę dwa duże, liczące się centra handlowe (Galeria Olimp i Plaza), kilka jest w planach (Ikea, galeria Echo Investment, Galeria Zamek, Felicity). - Trwa wielki wyścig z czasem. Kto będzie szybszy, ten ulokuje u siebie lepsze marki. Pozostali będą musieli zadowolić się mniej prestiżowymi sklepami. A trzeba podkreślić, że dobra marka przyciąga klientów i nieraz tylko ze względu na nią są oni w stanie odwiedzać daną galerię - tłumaczy Iwan.


Czytaj Kronikę policyjną Lubelszczyzny
Czytaj nasz luźny serwis - Z przymrużeniem oka

Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto