18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

50% zniżki dla Bydgoszczy i Torunia. Trzecia fala internetu już w Bydgoszczy i Toruniu z Groupon.pl

Vesna Lorenc
Stanisław Gazda
Minimum 50 procentowa zniżka w restauracjach, barach sushi, kinach, spa, klubach fitness i innych miejscach rozrywki czeka na każdego, kto zostanie członkiem zakupowej społeczności Groupon.pl. Już od północy 5 sierpnia mieszkańcy Bydgoszczy i Torunia będą mogli skorzystać z pierwszej oferty serwisu. Jeśli dodatkowo polecą zniżkę dnia znajomemu, a ten z niej skorzysta – otrzymają 10 zł na dalsze zakupy.

Groupon.pl realizuje nową i triumfującą na rynku amerykańskim koncepcję 'grupowych zakupów' (collective buying), zwaną trzecią falą internetu. Idea jest prosta: będąc członkiem społeczności zakupowej użytkownik codziennie lub co drugi dzień otrzymuje informację
o nowej, bardzo atrakcyjnej i niepowtarzalnej zniżce, którą może kupić w formie bonu. Może on być wykorzystany w ciągu kilku miesięcy. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne.

Za każdego poleconego znajomego, który wykupi rekomendowany bon, użytkownik ma jeszcze jedną niespodziankę – 10 zł na dalsze zakupy w serwisie. Dlatego użytkownicy przekazują informację o korzystnej transakcji swoim znajomym za pomocą e-maila, witryny Groupon.pl, Facebooka, Naszej-klasy, Twittera i innych portali społecznościowych.

Groupon.pl dla Bydgoszczy i Torunia:

Pierwszą ofertą będzie jazda na torze kartingowym Black Sun w Toruniu ze zniżką 50%. Już wkrótce pokazywane będą też oferty w restauracji sushi, kawiarnii, salonie fryzjerskim, paintball, i wiele więcej.

W Warszawie każdego dnia bony Groupon kupują już setki, a nawet tysiące konsumentów. Dla przykładu – w zeszłym tygodniu bon do indyjskiej restauracji Masala z 70% rabatem kupiło ponad 2500 osób, a manicure i pedicure w ekskluzywnym salonie Spa La Perla ponad 800 osób. Poza tym, w Groupon.pl pojawiają się oferty na zabiegi upiększające, wydarzenia kulturalne, kino, fitness i wiele innych.
Serwis jest podzielony - działa już w 10 największych miastach Polski. Oferty na Groupon.pl są codziennie inne. Internauci otrzymują informacje o nich drogą mailową. W niektórych miastach aktywne są jednocześnie dwie niekonkurencyjne w stosunku do siebie oferty.

Podczas pierwszego dnia funkcjonowania serwisu (21 kwietnia jeszcze jako Citydeal.pl) zarejestrowano 20 000 użytkowników. W ciągu pierwszgo miesiąca portal odwiedziło blisko 2 mln ludzi i ta liczba stale się zwiększa. Na portalu Facebook grupa Groupon w Polsce liczy już ponad 20 000 osób. Dzięki serwisowi, od 21 kwietnia polscy internauci zaoszczędzili już kilka milionów złotych.

„Jak pokazują liczby, Groupon.pl to nie tylko okazja dla internautów, ale również potężne narzędzie marketingowe dla usługodawców. Liczymy na to, że powtórzymy sukces z Warszawy również w innych miastach i że zarówno internauci jak i usługodawcy żywo zareagują na możliwość skorzystania z atrakcyjnych ofert.” – komentuje Marcin Szałek, szef Groupon.pl.

Groupon w Polsce i na świecie:

Historia Groupon w Polsce zaczęła się od serwisu Citydeal.pl. Citydeal jest marką niemiecką. Założycielami są znani inwestorzy z branży internetowej w Niemczech: Otto Group, Holtzbrinck Ventures oraz Samwer Brother's Rocket Internet (udziałowcy m.in. Facebooka, Naszej Klasy i LinkedIn). W ostatnich trzech miesiącach portale Citydeal poza Polską ruszyły w kilku europejskich krajach: Niemczech, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Holandii, Szwajcarii, Szwecji, Austrii i Irlandii. Wszędzie koncept okazał się sukcesem.

Citydeal w Polsce stworzyło kilka osób z doświadczeniem w największych firmach e-commerce na świecie: Marcin Szałek, Karol Milewski, Andrzej Morawski i Stanisław Rozwadowski.

17 maja 2010 roku ogłoszono, że światowy potentat zakupów grupowych, amerykański serwis Groupon został właścicielem Citydeal przejmując 100% udziałów. Dzięki tej transakcji, Groupon będzie działał w 20 krajach, w tym w Polsce. Uruchomiony 21 kwietnia portal Citydeal.pl jest obecnie dostępny również pod adresem www.groupon.pl. Docelowo portal będzie funkcjonował tylko pod domeną Groupon.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kujawskopomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto